آموزش تصویری استفاده از سرویس‌ ژوپیتر ابری

امروزه سرویس های ابری یکی از بهترین سرویس هایی می باشند که می توان از آن ها در بسیاری از ابزار ها و کار ها استفاده کرد. توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید از این سرویس ها به راحت ترین شکل ممکن استفاده کنید باید شرکت های ارائه دهنده ی این نوع سرویس ها را به خوبی بررسی کنید و روش های استفاده از این سرویس ها را به خوبی بدانید. به همین دلیل در ادامه می خواهیم آموزش تصویری استفاده از سرویس‌ ماشین سبز شرکت ابر گرافیک را مورد بررسی قرار دهیم.

آموزش تصویری استفاده از سرویس‌ ماشین سبز ابر گرافیک

شرکت ابرگرافیک یکی از برترین ارائه دهندگان سرویس های ابری می باشد که می توانید از این شرکت سرویس هایی مانند دسکتاپ مجازی، ژوپیتر نوت بوک و… را تهیه کنید. حال برای اینکه بتوانید از سرویس ماشین سبز این شرکت استفاده کنید باید روش های استفاده از آن را به خوبی بررسی کنید.

۱) ابتدا در صفحه تعرفه‌ها سرویس مورد نظر را پیدا و روی گزینه “همین حالا سفارش دهید!” کلیک کنید.

 

۲) حال در صفحه باز شده، میزان ساعت مورد نیازتان را وارد و روی گزینه “سفارش سرویس” کلیک کنید.

 

۳) در صفحه باز شده صورت حساب خود را مشاهده می‌کنید.

در صورت داشتن کد تخفیف آن را وارد و جهت پرداخت روی گزینه “سفارش سرویس” کلیک کنید

 

۴) پس از پرداخت در بخش سرویس‌های من در داشبورد، می‌توانید سرویس خود را مشاهده کنید. جهت استفاده روی “اتصال به سرویس” کلیک کنید.

 

۵) حال به ایمیل خود مراجعه کرده و رمز عبوری که برایتان ایمیل شده را وارد کنید. (در صورت دریافت نکردن ایمیل، Spam یا هرزنامه‌های ایمیلتان را چک کنید.

 

۶) حالا می‌توانید از سرویس خود استفاده کنید.

 

ابر گرافیک یکی از برترین ارائه دهندگان سرویس های دسکتاپ مجازی و ژوپیتر نوت بوک می باشد، که می توانید سرویس های ابری مختلفی را از آن تهیه کنید.

آموزش ویدئویی

آموزش تصویری استفاده از سرویس دسکتاپ ابری

hesam

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *